RaeL: revista electrónica de lingüística aplicada
Descripción:
Número 3 (2004) Índice
- ''Are cognates as easy to recognize as we think?''. Clara Burgo. Págs. 1-20.
- ''Las implicaciones de los errores léxicos en los artículos en inglés científico técnico''. María Luisa Carrió Pastor. Págs. 21-40.
- ''The Reeve's Tale: traducción e imposibles''. Isabel de la Cruz Cabanillas. Págs. 41-62.
- ''I think: opinion, uncertainty or politeness in academic spoken English?''. Inmaculada Fortanet Gómez. Págs. 63-84.
- ''Relative productivity in Old English prefixation: type frequency of verbal predicates''. Laura Caballero González y Ana Ibáñez Moreno. Págs. 85-101.
- ''Language evidence of a war waged in Europe: Mad Cow disease''. María Victoria Martín de la Rosa. Págs. 102-114.
- ''Índices de progreso en la producción escrita de estudiantes de español en situación de inmersión''. Asunción Martínez-Arbeláiz. Págs. 115-145.
- ''What do bilinguals think about their code-switching?''. Carmen Pena Díaz. Págs. 146-157.
- ''Grammar in disguise: the hidden agenda of communicative language teaching textbooks''. Amber Passey, Fernando Rubio y Selene Campbell. Págs. 158-176.
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RÆL, RAEL. RæL