Journal of Spanish Language Teaching. Special Issue: Teaching and Learning Spanish in the United States in the 21st Century

Descripción:
Volumen 2, número 1 (2014) ÍNDICE - Editorial La enseñanza del español en los Estados Unidos: panorama actual y perspectivas de futuro. Manel Lacorte and Jesús Suárez García Teaching Spanish preK-16 in the US: then, now, and in the future. Audrey L. Heining-Boynton Perspectivas sobre la enseñanza del español a los hablantes de herencia en los Estados Unidos. Kim Potowski and Andrew Lynch Spanish in the professions and in the community in the US. Barbara A. Lafford, Ann Abbott and Darcy Lear Tecnología y enseñanza del español en los Estados Unidos: hacia un mayor protagonismo del alumno como gestor de su propio aprendizaje. Esperanza Román-Mendoza Spanish textbooks in the US: enduring traditions and emerging trends. Jorge H. Cubillos - Reviews Domnita Dumitrescu y Gerardo Piña-Rosales, eds. El español en los Estados Unidos: E Pluribus Unum? Enfoques multidisciplinarios. Juan Antonio Sempere Martínez Sara M. Beaudrie and Marta Fairclough, eds. Spanish as a Heritage Language in the United States: The State of the Field. Michael Iverson - Recent Publications
Editorial:
Tipo de publicación: